Translate

otrdiena, 2008. gada 19. augusts

ES JAU TIKAI GRIBĒJU NOMAZGĀT ROKAS,bet Tu mani izdzini.



Nekad nebiju domajusi, ka braucot ar moci varētu būt tik auksti. Lai arī, biju nobriedusi, ka būs superfeelings, atkal jau fuckinšit, kļūdijos. Sajūta bija tāda, ka iztrīcēšos un vējš savāks manu pretīgo mūlī. Karoč jebal :D Laikam jau, ja brauktu pālī, tas viss būtu daudzreiz citādāk. Es nezinu, laikam jau esmu kļūvusi par pasīvu govi, bet man nepatika. Pa lauku ceļiem tas būtu foršāk. šosejas vējš, nav mans vējš. Interesanti, nekad nebiju tādu gabalu kaut kur laidusi ar moci. Cerams, ka kājai nekādu postu nenodarīju. Tekilas dzeršanā, es arī piedalījos. Lai arī, Jānim uzdāvināju litru kaznaču, tas man nemaz nešķita garšīgs tajā brīdi, un es nemaz nekādīgi nevaru pateikt kāpēc ir tieši tā, un ne citādāk. Tekila bija ideāla, un tad, kad āķis lūpā, tad neinteresē vo nu tas ir kaznač, vo nu arseņ. Kolkas ierašanās, manāmi pastiprināja jautrības esamību. :D No rita, gan vēlejos tikai vienu - ĀTRĀK mājās. Un tas lietus, kurš braucot sitās sejā vsp psc. Ok, atkal jau man naw iedvesmas. Tas tikai tāpēc, ka nav. Es jau varēju pastāstīt par mūžīgo putnu lidojumu vai par politiskajām kaislībām, ah, nju es nez, nav vairāk ekšeniš. ^^

Nav komentāru: