Translate

svētdiena, 2008. gada 28. septembris

Itkā ir. Itkā naw.

Vienkārši mani ir pametis laimes šķidrums. Varbūt, tā ir labāk, varbūt naw. :D Jo .. nākamā reize, kad tikšu klāt pie buteles, tad neatraušos. Baudīšu mirkli un būšu sajūtā. Jā, jā. Sajūtā, ka IR vilnis, un tas nav par lielu un arī jūra nebūs par dziļu. Būs sajūta.
Gribu, lai kāds aiz stūra mani vēro. Nenolaiž actiņas un jūtas laimīgs, jo man pašai jau ir apnicis vērot un atrast mīnusus. Dažkārt, gribas, kaut vispār nebūtu ķērusies klāt. Lieliski protu visu sabojāt. Bet atliek vien sevi mierināt ar domu, ka tas nebija mans īstais. :D ajj, nju jau atkal es aizrunājos par lietām, kuras no manis izdveš tik lielu smaidiņu, pat pārāk. Un tādu pastulbu feelingu.
1. oktobrī būšu Angļu zemē. Atgādina uzreiz - BĻE JŪS STULBIE ANGĻI. :D angls tu tāds ibuma. :)
Bet, es zinu, viss būs kārtībā. Tā tam ir jābūt. he, un ceri un gaidi, kad es šeit uzrakstīšu atziņu par piedzīvoto.
Nodod bučas visiem :* Un sveicienus arī.

Nav komentāru: