Translate

otrdiena, 2008. gada 30. decembris

81.

Mīlīga pastaiga gar jūras malu. Vējš jauc manus un Tavus matus. Viļņi mutuļo kā zupas katls. Smiltis ir karsta kā vulkāna uguns.
Romantiķi, nogaliniet mani, jo patiesībā, Ejot pa karstajām smiltīm, kājas aplipušas ar saules karstumā marinētiem kaiju mēsliem, sašķeltas pudeļu lauskas skrāpē īkšķus un asins recekļus. Vējš ir tik kaitinošs kā jaunākā brāļa spēļu telefona avārijas zvana signāls. Jūras viļņu putas apšļāc jūras smiltis un ierauj bezgalibā ekskursantu neizdzertās alus pudeles.
Bet, Tu jau tāpat tam nepievērs uzmanību, jo beazfilma ir labākā filma.

Pat nezinu kā lai iesāku. Parasti ievads ir ar pieplakušām telpām, spīdīgo acu īpašniekiem un pilnīgu bezceri. Šoreiz, laikam, vajadzētu ierakstīt kaut ko sasodītu jautru.
Nekad nebiju nonākusi sajūtā, ka nu ir jāliek kadrs pie kadra. Sākot ar rosola griešanu un beidzot ar radiātoru aizgriešanu.
Jap. Mani 18, mana dzimšanas diena. Mana pirts. Un tomēr - Mana.
Stāstiņi. Gaterī strādājošais taisa vilnīti. Un Kristaps pieceļas un nopietni pasaka, ka ir nevainīgs, ko man pastāsta pēc divām dienām, bet nē - es smējos, tikai kad. Kādā laika posmā.
Piebļauta telpa ar saucieniem - MAN IR LABI.
:D
No rīta Aivis iztēlojas, ka guļ vēmekļos. Tad vēl kāds saka, ka neesot pīpējis 3 stundas, jo naw uguns. :D
Un bija.
Pilns ar cilvēkiem un neviens nekaitina, neviens nav gejiska rakstura ar koši sarkaniem vaigiem un izcilu spēju visiem riebties.
:D
Labais.

Nav komentāru: