Translate

ceturtdiena, 2009. gada 6. augusts

I'm so sick of this tombstone mentality.

Te es atkal.
Stāvu ar kapli pret sauli. Ravēju kāpostus, sīpolus un savas smadzenes. Iztīru visu no nezālēm, kuras piesārņo mani. Taču, viss, kas ar mani ir noticis liek dzīties pakaļ tādai pašai nākotnei, negribot, necerot un neievēloties. Kā lai mainās, ja aiz muguras ir tāda sūdurūķu paradīze.?
Dzīvo šodienai, bla bla bla. Kilogramu ar drāpi? Ir piedāvājumi.? Tad man nevajadzēs nekādu šodienu, man pietiks ar to stundu vai mirkli, kurā būšu realitētes sagrautā vidē ar zelta asmeņiem rokās un karošu pret ļaunajiem taureņiem. Viena, saplēstos svārkos, nodrāztās kājās un karstasenīgu sejas izteiksmi. Tas mani darītu laimīgāku pat par seksu ar Šonu Ferisu - to seksīgo aktieri ar dzimumzīmi uz kreisās augšlūpas. Es vienmēr būšu Tava fane, jo reti, kurš tā spēj mani uzbudināt kā šis iedomu eksemplārs.

Ok. Gruzons.
Es klausos tālāk SHINEDOWN - SOUND OF MADNESS
un iesaku arī jums noklausīties un izlasīt liriku un vispār LIELISKA dziesma.

I'm so sick of this TOMBSTONE mentality.
[super]

I created the sound of madness, wrote the book of pain.

Nav komentāru: