Translate

pirmdiena, 2008. gada 7. jūlijs

JUST A LIL BOY JEB PĻAVAS. :D


Nesmejies. Ievelc elpu. Šodien tik feina diena. Ar visādiem piedzīvojiem. Ar labiem cilvēkiem un .. protams, man vajadzēja nedaudz paķert kaifu uz voleja laukuma un, 2. spēlē jau sapisu kāju. Šoreiz pavisam nopietni.. jo sāp vēl tgd, bet tas jau mani vairāk neuztrauc, jo.. ammm galvenais, ka nedaudz varēju justies, kā pilncvērtīgs cilvēks - tāds, kas spēj un Var visu. Tāds, kā pareeji - lielākā daļa manu vienaudžu kuri aizraujas ar voļuku. HEh, esmu nenormāla, bet daudzi saka, ka ar optimisku aci, bāc.. bet vai tad būtu kaut kas mainījies, ja es būtu aizgājusi paraudāt vietējā mežīņā? Manuprāt, tas tikai visu sarežģiitu vēl vairāk. Lai arī, cik sāpīgi nebija, centos baudīt dienu u.tml. ;) Hi Hi.
Arī ūdensrozītes bija foršas, kuras pēc tam ieliku matos un jutos, kā Rozalinda. :D tas nekas, ka pēc tam pērkot šņabi man drusku pieākaŗējas. IBUMA.
Kopumā viss bija izdevies :)) [ja neskaita KĀJU] :D

Nav komentāru: