Translate

ceturtdiena, 2008. gada 3. jūlijs

PAR TO, KO..?


atelpa.
Šodien justies spēju brīvi. Ziniet.. tas ir tā, ka beidzot nav jādomā par to, cik īstenībā viss, ko saki ir tukši un bez perspektīves. Un tas ir labi. Laikam parāk daudz biju kritusi tajā bedrē, šodien bedre bij nedaudz aizmirsta. Un bija. Kaut vai bez kaut kādām sasodīti ekstra sajūtām, bet ar vienkāršumu ūdens pīpē, un lapiņspēlē - kāds,kas,ar ko.. ? Zinu jau zinu, izcēlos ar jēlībām..tak ir jātrod veids, kā izcelties. Atkal jau tikko uzdevu sev jautājienu, kad būs..būs.. kad es būšu Es. Šķiet, ka neviens no mums nav tāds, kurš pa sevi var teikt - Esmu es.! Tāpēc.. es vēlos tāda būt. Karstasenīgi ar saules spožuma kvēli, Vēlos. :)
Un, jāā.. Nezinu, šodien, laikam nedomājas stāsti ne par Salvadoru, ne arī par kaisli. Šodien esmu safārējusies. :D Grr.. gribas kādu, kurš mani spētu uzkurināt. Tik karsti, karsti.. bet tieši tad, kad gribu, tad nav neviena, kas to spētu. IBUMA!
Knocking on heavens doors.. UUUU.. Mama take this back from me. :D yee..

Nav komentāru: