Translate

svētdiena, 2008. gada 17. augusts

ķiršu lietu. klopši. daudz,daudz spēka dziras.


Diezgan iedarbīgi. Otrais vakars un viss, saprotu, ka man tas nav vajadzīgs. Vairāk nešķiet ne interesanti, ne aizraujoši. Iespējams, esmu pārāk prasīga, bet man vajag tādu, kurš var turēt. Es pat nez kāpēc, iespējams, tā vēlme ir stulba un banāla. Bet besij, ja tik ātri apdzeras un sāk stulbi runāt. Cepums Tev! Vismaz pēc tam nebūs jāmocas, tas jau nu točna. Cik ātri iepatīkas, tik ātri esmu jau aizmirsusi. Ceru, ka būs kaut kāds klusumiš. YEAH!

es kļuvu nedaudz egoistiska. Iespējams, tā bija saldā atriebība. Ar visu zaļo Grinča zeķe un tranzīta zeltainajām biksēm. Belaja rozi. :D

Kaut arī, bija nepārspējami un smieklīgi un man tagad trīc rokas. pasēdēšana bērnu dārza būdā bija stulba, nepatika. Bik pa traku. xD Bet nu jau tas ir pierādījies, mēs ESAM īsti tusētāji. Tādus vajag tikai pameklēt. uN galvenais, ka ir uz priekš dienām. Laimes šķidrums.

patiesībā, man tagad ir nenormāls slinkums kaut ko mājās tagad kārtot, jo viss vnk ir sasodīti skaisti un līpoši un smirdīgi un un.. nu Tu jau zini, kā Te izskatās, ja bijuši cilvēki ar vēlmi piepļauties līdz nemaņai un sajust vēju sejā. Mjā :D Zajebis. Atkal jau gribēja mani piegāzt, bet nesanāca. Tas, laikam tāpēc ka divdienieks.

Ja godīgi, GODĪGI, tad man tagad naw iedvesmas un es kaut ko bezjēdzīgi muldu, lai nebūtu jāsāk čistīt. :D Love ruskij valod. ;D

NOSTĀJIES! mazā vārd!

Es gribej atrast bonapart bildit, bet es laikam ir pārāk lielā pāli, lai kaut ko tādu dabūtu gatawu :D

Nav komentāru: