Translate

piektdiena, 2008. gada 10. oktobris

MĪLESTĪBA.

Un,
es
mīlestī
bu sa
līdzināju ar roltonu. Roltons - tas ir ti pisks koju iemītnieku ēdiens, kas maksā vidēji 10 santīmus. Mēs parasti to ēdam zupiņas veidā, bet ir neskaitāmas receptes. Tikko ēdu, šķita tik garšīgs, garšīgi sāļš, bet kad šķīvis tukšš, nelabojama smaguma sajūta un vēlme pēc ūdens. Jo bija par sāļu, lai arī laikā, kad ēdu tas šķita tik garšīgs. Un tad viņa teica, ka negrib, lai tā notiktu ar viņas mīlestību. Es būdama reāliste, pateicu, ka tā ir pārsvarā. Viņa teica, ka negrib, lai būtu tā, lai ir viņas milestiba tāda, kā visas. un tad es teicu - visas mīlestības naw vienādas. citreiz roltona šķīvis ir lielāks un ar vairāk vai mazāk sāls. bet roltonam ir jābūt tik labam, lai pēc tam nebūtu smaguma sajūtas un arī lai nav vēlme pēc ūdens. tad mīlestība ir iedēla.
un ar to es gribēju pateikt, ka šaubos, vai kaut kāda mīlestība būtu labāka kā ūdens pēc roltona. :)
Parādi man tādu :*

Nav komentāru: