Translate

pirmdiena, 2008. gada 15. decembris

BUSH.

Ir cilvēki, kuri mani glaimo ar savu klātbūtni brīžos, kad nemaz to nevēlos. Tad, pēc viņu bezkaislīgas aiziešanas, uzslēdzu Karsto mašīnu no Bush repertuāra un aizmirstos, kamēr māte nav ievēlusies pa durvīm, lai paziņotu zemtekstā, ka roks sūkā un vispār, ka viņi tikai bļauj.
Ikdienas pelēcību pārtrauc tieši dvēselei radīta mūzika, ko nesaprot sabiedrības wairākums, kuri ir pierauduši pie EuropenHitRadio Top2o. Mēs, protams, varam iedomāties kāda žanra dziesmas šajā seksuālajā radio ēterā tiek atskaņotas. Dažkārt līdz vēmienam.
Pat Mans kaķis pie šāds mūzikas sapņo par kārtējo peļu devu.
Bet ar, ko es iesāku? Ā, ar bezidebeņa cienītājiem. Cik ātri viņus redzēju, tik ātri arī aizmirsu. :D
Grr..
Gribu actionu! :)

1 komentārs:

Anonīms teica...

Yo!,,,
tieshi dziesma Warm Machine man vislabāk patīk no tās grupas (patiesībā pārējās dziesmas man ne tik ļoti patīk),,, pirmo reizi dzirdēju to dziesmu vienas 90to gadu skatāmas filmas beigās,,, tad paveicās atrast,,, patiesībā, maniem draugiem ar totāli nepatīk tā grupa,,, heh :D,,,