Translate

trešdiena, 2009. gada 8. aprīlis

EGONIJA.

Manī bija ienākusi publiska skumju lappuse. Es tik ļooti vēlos sastapties ar apmātību. Ar to "privičku" , kad nespēj paiet garām alus plauktiem. Bet es tik ļot negribu būt kādam kā piekaltusi alkstoša cerība, kuras naivums pūlās panākt manu samocīto pašapziņas pieaugumu un labvēlības romantisma iesēšanu emociju virknē, kurā pašreiz ir tikai iedomiska cēluma atdarinājums.
Varbūt, es gribu būt vienkārši tāpat. Jāatzīst, ka tas ir tipiski katram mūsdienu jaunietim - mālē kārtas ar biezu mēslu krāsu pār citiem, kuri petiesībā nav iedalāmi geju kategorijā.
Zaļā tēja tiek dzerta ar -kojisku- citrona gabaliņu, kurš aplipis ar Rīgas pavasara putekļiem. Jāatzīst, garšo labi. Un, tagad mazliet par atmiņām. Tās pinkainās sarunas mani žņaudza, bērnišķīgas izlikšanās, citādā statīvā iekauts vīrietis ar bezjēdzīgu izpratni par mākslīgu attieksmi. Katastrofālie skatieni un, ko es es es .. saprotu, ka man vienkārši ir žēl. Mierinājums ar pirmā leveļa kaisli laikam bija par maz, vai arī ekistence uz plāna matrača ar īsu kleitiņu ir lētas padauzas cienīga mākslinieciska izpausme? Tu manu redzējumu bieži vien sakrustoji ar tādām kā 'tu man besī' rētām. To,ka vēlme pievienoties tām afērām ar pinkainiem matiem un rīta smaržu uz plāna NeDormeo matrača paveida, nenozīmē, ka tagad kaut kas ir vai būs citādāk. Es negribu, lai Tu kādu dienu savā TirGUCCY vai PAshanell mugursomā paķertu līdz manu ādu. Manas attieksmes un, es negribu, lai tās tiktu pavērstas pret sievieti kā atriebība. Es tomēr vēl neesmu tik kruta, lai nedomātu par citiem. Varu droši apgalvot, ka manī nenāks apziņa, ka nevaru bez tevis. Man ir bijis labi arī vienai zem segas ar pāris izmalkotām alus skārdenēm gultas kājgalī. Biku - Bē ;p

Nav komentāru: