Translate

piektdiena, 2009. gada 8. maijs

JĀ. KĀRTĒJAIS, KURŠ NEĻAUJ MAN ELPU IEVILKT.

Kārtējais. Viņš sevi dēvē par sava veida izmantotāju. Es šovakar iedzeršu lēto Agdam vīnu, kuram spirta saturs ir vairākkārtīgs, nekā Apinītim un sajutīšos kā princeses cienīga lēta padauza un tomēr, atkārtošu, - princeses cienīga.
Tu savā skatienā iesēj kaut kādu riebīgu šarmu. Tas šarms mani sapurina, noliek vietā, aizkrāso manu vulgārismu un norauj personības dalīšanās masku. Es nekad neatzīšu, ka esi man vajadzīgs, bet naktīs piņāšu, jo man vajag, lai Tu ar savām tulznainajām, kulakā norautajām rokām glāsti manu pēcpusi un kaifo kā kadiķis, kurš patiesībā, nav iekļaujams skujkoku sarakstā. Es zaudēju vārdus, es nespēju Tevi iepērt ar uzbarucieniem. Saspārdīt Tavu spēcīgumu.
FAAAAAK JUUUUU

Nav komentāru: