Translate

pirmdiena, 2009. gada 22. jūnijs

Scheiße Scheiße Sexy

"Bastards!" - Es nobļāvos un ievilku kārtējo dūmu turklāt, nešauboties, uzdzeru šņabi. Es jūtu to kompleksi dimensiālo sajaukumu savā prātā un ķermenī. Pa vēnām plūst viss. Viss, kas šobrīd ir nepieciešams. Es esmu kaut kādā telpā, kur viss ir saldā miglā tīts. Cilvēki ir samīlējušies savā skatījumā, apraksta atkarībā savas jūtas un dzied: "Scheiße Scheiße Sexy." Tu esi laimīgs tajā brīdī. Skaties uz jūru, lēkā kā pustraks trusis un priecājies par to, kas vēl ir palicis dzīvs.

Kā var padarīt visu laimīgāku? Viennozīmīgi, nebaidoties vienreiz mūžā izbaudīt atkarību. Un tad divreiz, trīsreiz ... milijonreizi.

 Neskatoties uz visām likstām, es esmu atradusi bohēmas cienīgu elpu.

1 komentārs:

Merelina teica...

sagribēju domāt kā Tu