Translate

piektdiena, 2008. gada 11. jūlijs

ATMIŅAS. [dienasgrāmata 2007]


Man iešāvās baigā ideja prātā - pārrakstīt savu veco dienagrāmatu blogā. :) Domāju, ka tas man nāks par labu. :) :D:D:D [es tik nez kādā veidā.]
Dienasgrāmata. Kuru, ja lasīsi neapdirsies, lai saprastu jēgu. Jēgu, patiešām, var atrast visur tikai ne šeiti. :D

[27.01.2007.]
PAGRĪDES PELES, COCA – COLA UN ASIŅAINAIS KULAKS
Stulbs, bet iedarbīgs teiciens – „Nesāc, ja nevari beigt.” : Atceroties faktus.
Kādreiz viņa smaidīga, harmoniska staigāja pa nožēlojamām Dundagas ielām un bija laimīga . [cik banāli..] To, ka reizēm izspļāva kādām sīkajam vai vnk tizlenim: „EJ DIRST CIRVI,PISIES NAHUJ!”, TAS JAU NEVIENU NESATRAUCA, VIENMĒR BIJA, KO PATEIKT.
Nu tā.. tak nelaimīgā Bobo ar savu šarmanto smaidu, dažbrīd pat pretīgi paliek, kā tādā „Kuņā” var iemīlēties. Iemīlēties??? [stulbs vārds]
To man daudzi ir teikuši, ka es dulla un smuka kā govs. Tas tā..
Zin, kā bij es nemaz nebiju iedomājusies, ka var būt tik liels kodiens kulakā, kad patiesība kož acīs, tikai kāpēc [..nu tak..] atgriežoties no tasītēm, ieslēdzot nomierinošo „coin – operated boy” un saprotot, kurā ir visa ļaunuma sakne [ tas jau sāk pārvērsties par CIA], nu nav jau raudājs, bet vienalga , sajūtas bija neizturamas..
(Grauž, lauž, liktenim nu acīmredzam skauž)
[Ko? Nestāst muļķībs] :D


Nu, kā Tu nesaprot!!! Visi var būt labāki, ja vien paši to vēlas =D Bet tas tā..
Būšu kā maza, izlaidīga meiča [vai ta naw?] nu wo.. Neglābjamā harmonijā, sēžu un domāju par nožēlojamām likteņa spēlītēm, da nafig viņš bija cirvis, tā dara, vai ta nav ko tirdīt [cik stulbi, izbeidz..] Eu – es jau naw nekāda Pamela ar neizmēramu krūšu izmēru, tāpēc, beidz lupīt un ej stručīt, vai rausti savu ādiņu. KO? [ kas tie par necenzētiem vārdiem] :D Iespējams, ja mangalis nebūt nosolījies, ka mirs dabīgā nāvē, tad jau sen būtu netīšām uzsējis kaklā kādu striķel. Diezgan stulbs veids, kā izbēgt no problēmām, bet ta nahuj tas jobanais egoisms, rezēm arī tur pie dzīvības. – varbūt – BBBanāli, bet ģipsis ir foršs puik’.... ēē, iedomājies!? Kā būtu, ja tikko dzimušbērnu, iestūķētu atpakaļ?! [ ei beidz, tas tak ir stulbi] , bet viņš tā skatījās un ar acīm mirkšķināja, ka misteram austrummaigonim gandrīz nogāj =D Austrumu Gudrajam būtu daudz, ko pateikt par šo kļūmi =D
Un tagad uzliek „sirdsmīļās kājeles” .. labs i, SMIRD TĀLĀK, KĀJU LAUZĒJ’





[28.01.2007.]
Sniegpārslu kaisle un nebeidzamais follow me.

...Vieglāk jau nepaliks, ja nejauši iekritīsi sniega kupenā.. ar ģipsi :D Vakarā, pirms gulētiešanas sapņoju par kulakā rāvēju – Bilu, viņam bija sarkanas apakšbikses un zils, pumpains pižix. Āā un bling-bling. Un tad, kad saprotu, ka esmu ieķērusies viņā [KTD :D] tad sirds pukstēja kā tarantuļa aste -> Ko dirs?! Nu jāā.. tā, tā dzīve paiet, neko mainīt nevar, nebeidzam lēkme pēc kā var tiekties tikai Pamela ar neizmērāmo krūšu izmēru. Brūnaļas nemaz klāt nestāv. :D
1 mēness un 1 diena jau i pagājus. ;) Forš, ne? Bet vismaz mazajam runčukam tas bija neaizmirstami, tāpat kā 8-kājainajam mošķim no 25. Galaktikas. Tagad jau Breaking Benjamin – follow me. Tik tālu tas jau ir aizgājis, ka gribas nobeigt uz finiša līnijas.. tikai kā?! NEGRIBAS PAT DOMĀT. ;/
Tīrais roku darbs. Gribas slidot.
Čau.

[29.01.2007.]
BLING – BLING
Kāds no tā bija labums? Sliekas ideva savu slikto dabu mazajam burundukam ar smuko smaidu.
Kāpēc tā notiek..saules staru gaišumu vairs sajust nevar. Ei galīg kā lietus lāses birst un sirds dirst :D [ kas tu stulba esi?] zemapziņa streiko un jūt. Nemēģini izkliegt, tikai turies, sauļuk, jā Tu, bez saviem saules stariem. Laikam jau par daudz visā kā, nespējam ierīt sāļo lietu, kas birst iekšēji.. tas nekas, ka šķērēm nepieciešama palīdzība, lai tās grieztu, man nevajag palīdzību, lai es atkal pasmaidītu.
Heh. Kiss the rain un mauc uz neaprakstāmo brīvību, ja nekas nemainīsies. Ok?!
Ceri vien, ka mainīsies, ka mainīsies Maikls Džeksons, TAS NENOTIX, samierinies. Kādreiz. – Labs. Tagad jau vispār, labāk jau būtu bijis, ja nezinātu patiesību, sāk jau piegriezties, da nafig.
Piedrāzt! Bye ;/
[03.04.2007]
MISSIPII BLJA ß
Katram savi ceļi ejami, citam klibojami.
Your hips, Your lips. (Device) mc mc :D
Elpa, smarža, nebeidzams smaids virmo viņā. Nekas. You wanted the best, It was not me. (The All-American rejects - Last Song) ..Tu tikai vēlies un piepildīsies. Es ticu, ka piepildīsies. Es zinu. Kad nāxi man pretī, kā žāvēta vistiņa, uzkliedz, gaidīšu k-vai līdz zeme apgriezīsies otrādi. Galvenais ir nenožēlot, naw jau vērts.
Es varētu ratiņkrēslā parādīties sabiedrībā, ja vien zinātu, ka kāds no tās sabiedrības mani patiešām gaidītu. /Tad varētu dusēt zem saules/ Galvenais mierīgi.
--^--
Citēju. – „..Es Tomēr ceru, ka kādreiz Latvijas sieviešu volejbola izlases spēlētājai varēšu autogrāfu paprasīt..” [Paldies Laurim L. ]
... Visur var atrast pozitīvismu.. /tas ir jāmāk/ šobrīd iedomājoties dzīves situācijas, visneiedomājamākos veidos – iekut sirsniņā.
Ģitāras skaņa mani dzen pieneņu pļavā, kur varētu vāļāties līdz pati būtu tik dzeltena kā pienene ar pūkām matos.. Kut..Kut.. ah es smejos. Your touch like a taste, a fire. ;* /atceros/
Pieneņu pļava ir tik vienkārša, tajā nav nekā laba un nekā slikta, tā atbrīvo, tāpat kā sniegs. Salīdzinot lietas manī asinis griežas, to visu iedomājoties un sajūtot.. tikai naktī, tikai naktī saprotu, kas patiešām ir vērtības.
Gribu, Gribu.. sapni -> Jaunu un beidzot, kaut vienu reizi SKAISTU!
nespēju..ja Tevi nogalināšu tikai realitātes dēļ, ar mani būs cauri. TICI =)
ASARAS IR MANAS DVĒSELES ASINIS.
Skaisti būtu nomirt Tavās rokās... tici.
ČINČIX.
Vēljoprojām, NEZINĀMIE.
[09.02.2007.]
- You still with me in my dreams -
Saldi, ļoti saldi kā cukurs birst no dirsas, bitch. Mēģināts nav zaudēts. be optimist? tomorrow it will be fine. Nu labi.. varbūt ne rīt, bet kaut kad. Kwan - late (kopā ar mani) Nav manos spēkos neko mainīt - VILŠANĀS. Ko gan es tobrīd domāju, zewa soft, pie velna, KAS IR MAIGUMS? Atbilid, mauka. neiespējami. vai tas viss ir cieši saistīts, vai tomēr Nē? laikam jau nekas nesāksies, nebeidzoties. =* maybe it is to late. Es zinu, saulei nevar likt spīdēt, bet varētu likt. (stulbums) Heh.. bija sapnis, tikai atkal jau tas nebija skaists. Gribējās ļoti zināt, kas būtu bijis turpinājumā. Ilgs laikx jau pagājis. Par riteni. Viņš netīšām izslīdēja no rokām, atsitās pret vienu malu, pēc tam pret koku, bet nesaplīsa - VIENKĀRŠI SABRUKA. Un tad, viņš izleca no mašīnas un smejoties, prasīja, kas noticis?! iepriekšējā dienā domāju, ka tādi cilvēki sapņos nerādās. Bet.. še tew.
PAGRABA SIRDIS.
[10.02.2007.]
He, jautri. DMX. Saules stariņš, neliels, bet tomēr - ir. Milzīgs nogurums + sāpes + ēstgriba. Savienojami. Gulētiešāna, iespējams. Domāju, ka nevajag, bet tomēr - ČINČIX nahuj. Vēl visādas stulbības, kuras, īstenībā, naw vērts pieminēt. [laikā 10-11.02] Baby cakes. Dari tā, kā sirds Tev liek. Sexīgs rokraksts.
BEZ VIRSRAKSTA
[19.02.2007.]
Nesitiet - man tek siekala ikreiz, kad ieraugu viņu. [sviestaini] :D
Come with me friday, don't say maybe. Zini!!! When u talk is just a joke, bet that was joke too? I still hope that was not joke 4 u. Because it was not joke 4 me. [forša dziesmiņa.*]
Ilgi, naw nekas manīts. Nu kā.. focenes jau bija nenormālas [16.02] , bet ja tur būtu tikai, atkārtoju, tikai Es, vai wnk kāds cits, varētu pastrīdēties par to kukulīti.
ĀĀĀ.. rīt noņem ģipsi. APLAUSI!
sajūtu kopums.
I am just a teenage dirtbag baby. Tieši tāpēc man vajag un liftā vēl ierakstīts „waz - up” Aizdomājos par lietām, kuras man vajag. Ko gribu, bez kā nevaru iztikt. Tas jau nekas, ka pēdējos 2 mēnešus jūtos, kā no ķēdes norāvusies, kā siltā sūdā iekāpusi. [nez, kāpēc līdz 4triem rītā]. Mēs jau zinām, kaut kad tas beigsies, tikai kad. He doesn’t know who I am. Kādreiz, ārprāc, cik nenormālīgi gudra biju šajā jomā, līdz nepiedzīvoju to pati. Lose. [ tieši tā ]
Stulbai celis – damn. Just one evening aigain.. plz baby. „Tas tāpēc, ak viņš ir mans draugs, bet es neesmu Tava draudzene, esi!!! Tieši jau tāpec! Gribu, lai viss ātrāk bīdās uz priekšu”... AK DIES.
Bet es taču negribu, Jautājums, vai zini?! Lai gan neticu šim te. Tas varbūt, klusībā bija domāts - ATUŠUJIES. Kāds gan viņam no tā labums. Žēl. Vienkārši iespējams, tā ir prioritāte. PROSTA TAK. I have too tickets. :D viss.
[1:43, 25.02.] '
Wii, sanāca viens sviestains pasāsciens, nu karoč „Vairāk saules.” Apskāviens.. nu jā no čappī ne smakas tikai TAS. Re, iepriekš sanāca vienu dialogu uzcīnīt, bet tagad slinkums pārrakstīt, vēlak, okz?
Sasodīti, smagais. Heh. Un vēl tasd Viktors no aikalaučiem vispār bļē. Pēc sažām saraxtme – „ Tu jau neesi kroxe, bet arī īpaša girl ne.” Da nahuj, šito stulbo swiestu. Pag, pag ar ko es šito anomālīgi sakarīgo dienasgrāmatu sāku rakstīt?! Aa? Ar to pašu. Vēl jau varētu turpināt, bet pārēji lietotāji būs dusmīgi, pārāk dusmīgi. „Ko Tu par to domā?” beidzam!?
28.02.2007.
26 GADI.
[03.03.07 – 04.03.2007.]
Superīga pudele ar plikajām vecenēm, vienkārši fascinē ne vien mani, bet arī jubilāru. Crash (stulbs vārds, abās valodās, viennozīmīgi)
Daudz, daudz, daudz godīgu dzērienu, mati, lidojums, sapņi, brīdī, kad domas ir pavisam citās vietās. Ejiet, slīpējiet ielas vēl biju iedomājusies, bet nēē. Dzīvot „mirklim, sajūtām!”
ĀĀ. Pārliecinājāmies, ka jūra ir aizsalusi, patiešām..pieskārieni uz ledus, kā žurkas kodieni – asi un nesāpīgi, bet vēlme sajust vairāk. Viņa saka NEKAD, bet nevar neko zināt. Gribas kaut ko sajust! Kaut ko vairāk par alkohola lidojumu – BEZJĒDZĪGI, remdēties. Taču yeah, skaistais. Labais, sen nebija tā bijis, kā tad. KUNJA!
ĀĀĀ.. Kušš, gribu BLINg – Bling ar uzrakstu – KROXE :D, tad nomierina.

Nav komentāru: