Translate

trešdiena, 2008. gada 16. jūlijs

ES NĀKU TEVI SABRADĀT.


Beidzot tiku pie jauna iedvesma avota - pie fotogrāfijām. Reizēm, skatoties objektīvā, visa dzīve paskrien gar acīm. Varbūt ne visa, bet pēdējā laika notikumi tiešām. Tagad šeit ir izdomāts jauns skaidrojums veikalam AIBE - alkohola iznīcināšanas biedrība enterteinment. Smieklīgi. Mūsdienu jaunatnei, dzīvi krāsaināku padara šis laimes šķidrums. Īsti nezinu vai tas ir labi, laikam jau vairāk nožēlojami, nekā labi vai slikti.

Draugiem.lv esmu sākusi saraxtīties ar diezgan interesantu, arī dzen gudru cilvēku. Viņš manī rada iedvesmu. Uztaisīšu dažas copy - paste no mūsu saraxtes [vairāk jau citēšu savu rakstīto] :)

- > šito es vēl raxtīju, ka viņš man likās tukšs idiots ar sasodīti tilzliem uzskatiem. ***Šajā gadsimtā ir tāda lieta, kā bezvadu internets, taču, ja Tu esi bomārs, var arī uz ielas nobičot kādu latiņu, lai var interneta cafē pasēdēt. Domāju, ka Rīgā nav problēmas "nobičot." Ja vien Tavas politiski intelektuālās smadzenes saprot un spēj, ko tādu paveikt. Domāju, ka neskatoties uz milzīgo inflaciju, mazām algām un resnajiem ministriem, Tev noteikti kāds būs parūpējies par vietiņu zem nepabeigtā tilta un kārtīgu biešu zupas katlu.Izskatās, ka Tev nav tikai aprobežota tieksme komentēt, bet arī šizofrēnija. Attopies, MERSIS naw! *** Nu apmēram tā. :D

Šāda rakstura vēstules rakstīju pirms mēs sākam normāli pļāpat. Vēlāk jau viņš izrādījās tīri intelektuāls, laikam jau tas tāpēc, jo viņš man sāka brutāli līst iekšienē [dirs*ā] :D

Lai nu kā, diezgan interesanta padarīšana. Esmu sapratusi, ka man patīk sarakstīties ar nepazīstamiem cilvēkiem. Uzklausīt, pasmieties un arī pastāstīt kaut ko nedaudz no sevis. Viņi visu uztver citādāk. Nav jābaidās, ka kaut kas no Tava teiktā tiks atstāstīts vēl puspagsta iedzīvotājiem. Tas arī veicina pieredzi un tā.. ;) Dzīves mācības un citu cilvēku gudrības iedvesmo un varbūt, padara manu iekšējo pasauli nedaudz krāsaināku un vieglāk uztveramu citiem.

Viss.

Vēlāk vēl pastāstīšu kaut ko nedaudz. ā, man nepatika, ka šis vīrietis ar, kuru sarakstos, bieživien sāka justies kā terminators, kurš ir priecīgs, ka kādu ir nošāvis un tā sajūta itkā justu vēju sejā. Smieklīgi un aprobežota sajūta attiecibā pret citiem.

Nav komentāru: