Translate

svētdiena, 2008. gada 13. jūlijs

SALIKŠU NO MĀKOŅIEM PUZLI.


Mūžiba. Kas gan īsti tā ir.? Šaubos, vai tas ir pareizi, ka vēlējos salikt to tādā kā puzlē. dažkārt nopriecajos, ka mākoņi mani klausa. Taču bija arī brīži, kad sapratu, ka neesmu pelnījusi tik lielu mūžību. Diezgan murgaini. Neesmu pārlieicināta vai kāds vispār to spētu saprast. Taču tā sajūta, kad skaties debesīs, un centies ar domu spēku savienot mākoņus, ir amizanta un dažbrīd pat asaras saskrien acis, iedomājoties, ka ta tā ir Mana mūžiba. Ka drīz tie būs mani mākoņi.

Enkurs lūpā, korķis ar vairāk naw svešs. Bet tā jau turros. Vispār nav iedvesmas, lai visu pastāstītu. NU labi, varbūt ir. [slinkums] ;p

arī daži foto uzņemumi būs, tik es nezinu kad. :D

Lai nu kaa, šķiet, ka man asiņu vietā jau plūst šņabītis. Slimi. Bija arī daudzi bēdīgi notikumi, lai arī, cik stulbi, tas neliktos, esmu sapratusi kādi cilvēki ir dundadznieki. Fakinētie egoisti, gribetos nošaut viņus. (grrr)

mēģināsu vēl rīt pastāstīt. :)

Nav komentāru: