Translate

ceturtdiena, 2008. gada 28. augusts

NEZINĀMAIS NOSAUKUMS.


Nezinu nosaukumu, bet zinu, ko ar asarām, dvēselē rakstīšu, un es neņemšu vērā, ka viens nakts tauriņš ir iekarojis manu monitoru. Mani tas neuztrauc. mani daudz,kas neuztrauc, lai arī patiesībā uztrauc, jo man 4:07 ir vislabākā iedvesma, lai arī cik nožēlojami tas neliktos. ārprāc.
esmu tgd nomodā. he, un vislabākajā kārtībā. esmu par sewi un man ir vienalga, ka šī klaviatūra, negrib, lai rakstu savu kārtējo žēlastības pilno, fakinēto, vēstulīti, kurai prasītos pievienot to mitruma asariņas, no sevis, nepārproti, tās ir domātas asaras. skaistas, mīļās un, galvenais, viņas vienīgās saprot mani un manu iztēli. viņas līst pār manu vaigu un uzņem manas domas. viņām ir vienalga, vai tās ir tizlas, skumjas vai pretīgi norobežotas no apkārtējās pasaules. viņas mīl mani, kaut arī literāri pareizi būtu teikt - TĀS. Nu i? kam īsti tas interesē, izņemot, manu psihopātiski, tizlo domāšanu. man jau nemaz newajag, lai kāds to uztvertu un saprastu par pašsaprotami, lai gan, mans paskats liecina par manu garīgo dvēseli un tās pilnveides 'leveļiem.' smieklīgi.?kādam tas interesē. Iespējams, smieklīgi ir tad, kad ribās ir ietriekts 07, un domas virzās pavisam citā virzienā. tur, kur tām naw jāvirzās. i, un tagad visi mani nolinčoja. jo 07 virza domas. jā..jā. :D
Laimes šķidrumiš. vismaz ir kāda lieta, kuras dēļ ir vērts dzīvot. šobrīd. šajā laikā. bļāā, stulbais nakts tauriņš, sitas pret monitoru, un meklē gaismu. iespējams, tāds pats kā es, jo es jau arī meklēju gaismu. gaišumu, tur kur nav pat kripatiņas kaut kas no tāāā. ajj. nav jau laikam vērts, kādu dienu, es shito visu palasīšu un pasmiešos par sawu debīlo domāšanu. debīlā domāšana ir tikai tādiem ar alkohola pārņemties cilvēkiem kā man. es gribu ar Tewi parunāties, oma! Bāc, kāpēc Tu neesi . . . Interesanti, vai Tu iedomājies, par to, ka es tagad kabināšu kā alkholiska govs, ar tieksmēm pēc kaut kā, ķip garīga laba.
Gribas, īstenībā, Tevi ātrāk satikt. Un aprunāties par alkohola ietekmi.
eh, ir labi, viņiem.
ne tikai mirušajiem, bet arī tiem, kas eksistē. dzīvo. nē.. tas būtu pārāk teikts. dzīvot un eksistēt.
es eksistēju, bet izmisīg vēlos dzīvot, tāpat kā nakts tauriņš pie mana spožā monitora, laikam appīpējies. xD nedaudz.
beigšu. vispirms senču šņabsii. :D

Nav komentāru: