Translate

svētdiena, 2009. gada 12. jūlijs

2.


Gruzons.
Volejbols, 2. vieta Rojā, bet braucu pēc pirmās. Tāpēc, parāva gruzonu.
Tad tas bezspēgs nogurums, netīras kājas un smilšaina alus pudele. Ideāla kombinācija. Ā vēl kaut kāds smirdīgs smēķis zobos, ka gribās pakārties uz līdzenas vietas. Bet nē, jo tā šašļiku smarža kāpās bija fakin' reibinoša. & Tad Maximas foršais apmeklējums, kur mēs esam šokā par piedāvāto alkohola sortimentu. Bet vispār, Roja man patīk. Mazliet. Palēkājuši pa peļķem, maucām iekarot medības lauku, kurš aprobežojas ar dzīvokļa viesmīlību.
Kolka. Patiesībā, es pārtraucu savas visnotaļ interesantās gaitas Rojā, viena iemesla dēļ. "Patīk, bet nedrīkstētu patikt" dēļ. Tas ir grr. Tur bija totāls gruzons. Totāls. Visi man besīja, un es visus izbesīju. Pesimistiski noskaņota un netīrām, knauļu sakostām kājām, ilgojos pēc eiforijas cienīgas elpas. Lielākā daļa jau zin, kas man to spēj sniegt. Protams, ka drāāpīte. Tikko sajutu atkal to garšu mutē. Reiboni, domu izvirdumu, krāsu krāsojumu. Labi, ka no rita šī eiforija mani sasniedza.
Viņš. Tā nepiejamība, vienaldzība karsē asinis. Bezrūpība un tads fakin' vieglums no viņa plūst. Uz viņu skatoties es spētu izdomāt miļļijons seksuālo fantāziju. Patiesībā, es apzinos, ka viņš ir tāds, kurš citām meitenēm šķistu pilnīgs nekārumiņš. Man vienmēr acīs iekrīt vai nu totāli izlecēji, vai nu arī tādi, kuri māk paslēpt sevi vienaldzībā, taču tajā pašā laikā superlabā pašsajūtā, kura ir jaušama. Man jau it kā jāpriecājas., jo tad, kad es vēlējos, lai viņš ir manā tuvumā, viņš bija. Ja ne blakus, tad vismaz uz blakussoliņa. Un tā vērošana, kā viņš ievelk kārtējo devu un caur dūmiem redzamas viņa piemiegtās acis. Bļe tas bija tik skaisti, ka es gribētu atkal kaut ko tādu piedzīvot. Līdz nākamajiem jūras svētkiem! :D

Nav komentāru: