Translate

pirmdiena, 2009. gada 7. septembris

Mans mazais vāverēns kaut ko foršu ir sarakstījis.

"nu vispār jau es biju beidzot saņēmusi sevi rokās ,atgājusi no alhahola uzkrāšanas savā organismā un kārtīgi paēdusi arī biju (jo bez tā jau nu nekā) un tā nu es beidzot domāju,gribēju un gandriiz jau iesāku rakstiit viedokli par tevi,bet sūds,kas man no tā visa sanāca.es sapratu,ka par tevi neko uzrakstīt nevaru,varu tikai par mums,bet nu kur tas der?
tādēļ pie viedokļa tev ne sūda nerakstiišu,pateikšu tev te pat visu ko par tevi,sevi un mums domāju,tāpeec piesprādzējies un saturies,jo viss te nebuus tik rožains un saulains kā varbuut tev gribētos.
sākšu ar to,to labo laikam.man patiik,ka tu man pazvani,tad,kad es esmu paņēmusi rokās telefoonu,lai zvaniitu tev un man patiik,ka tu pasaki to,ko es tajā briidii nodomāju un ,ka tev tā pat kā man patiik padirst par tiem,nu tiem,kas džinsus pērk par 25 ls uz tirgus un valkā zelta topiņus.un man patiik kopā ar tevi vadiit muusu kulinārijas šovu "nakts karatē " vēl man patiik,ka mums ir bezmaksas sarunas.vēl man patiik teelot,ka man nepatiik,ka mani samiiļo .un man patiik periodiski izvākties no tava dziivokļa un nest visas mantas uz preteejo māju,lai jau peec laicinna atkal vareetu papildinaat tavu virtuvi ar savaam bļodiņām un skapi ar topiņiem. ai un vel un vel.
bet nu tas beediigais - man besii,ka tu uz mani sakliedz par gurķu mizām uz galda un spraitu gultā un arii tas,ka tu vnm visu dramatizē un pārmet,ka neliekos par tevi ne zinis,jo tur nav ne suuda patiesiibas,jo ja neskaita to,ka praktiski pie tevis dziivoju tu arii esi vieniiga ar ko kopā un pie kā es skatos porņikus un tu esi vieniiga meitene,kas ir čamdijusies gar maniem krapāliišiem un vieniigaa kurai es esmu poozeejusi kā caciņa vannaa. un vispār jā.
bet tagad ir pienācis laiks man cept dančai siera maizes davaj ta jau kaut kad veelāk.
piezvani man jo tu jau zini,ka gaidu "

Elīna Kokarēviča

Nav komentāru: