Translate

ceturtdiena, 2008. gada 3. jūlijs

Sevī.


Sāks a to, ka šito es jau vienreiz uzrakstīju vienā citā ķip interneta dienasgrāmatā, kuru tomēr nelietošu, tāpēc izmantoju copy-paste, lai šo te saglabātu arī šeit. Nosaukums tāds pats, proti - sevī. :D
Āprāc ir ik daudz dažādu stulbumu par to, kā uzlabot savu dzīvi. Interesants jautājums, kā, lai es to padaru labāku. Varbūt, man nepieciešams psihologs, guru vai mācītājs. Nav jau tā, ka viss ir ellīgi slikti, bet nav jau arī tā, ka viss ir debešķīgi labi. Nesen izdomāju, ka intereses pēc, varētu aizsūtīt e-konsultaciju kaut kādā mājas lapā - bernutalrunis.lv. Rakstīju tieši to, kas mani nomāc utt. Bet, lai gan tas nebija nekāds pāsteigums, atbilde bija pavisam vienkārši stulba. Nospriedu, ka šajā iestādē, pat tāda, kā es varētu sniegt atbildes uz bērnu, pusaudžu problēmām. Laikam, jau viņi biji domājuši, ka mana vestule būs - "Man vēl nav mēnešreižu, ko man darīt? " Vai arī.. "Klasē zēni mani sit!" Mana vēstule bija visnotaļ ar tādu, kā savu piesitienu, varu saderēt, ka viņi neko tādu nebija saņēmuši. Atbilde sastāvēja no tā,ka viņiem patikot mans rakstīšanas stils un, lai es piedaloties kaut kādā eseju konkursā. Tas vienkārši bija tik smieklīgi. Es cenšos, rakstu savu sasodīto problēmu, bet, ko šie.. piedāvā iespēju piedalīties konkursā. Tā tik vien gribējās uzrakstīt, lai viņi paši meklē ārsta konsultāciju. Savukārt šobrīd.. Ir tā, ka mana māsīca lieliski zin, ka es jūtos vientuļa, esmu deresīva maita ar saviem untumiem. Viņa mani ir novedusi tādā bezcerī, ka es tuliņ atkorķēšu Waterloo un nodošos Tam. Klusiņām uz pirkstu galiņiem, meklēšu sevi alkoholā. Tikai nesmejies! "Es neesmu dzērājs, zinu, ka iedzeru dažreiz par daudz.. Bet alkohols nav ļauns, ja ar mēru tiek dzerts!" [hanss.] Viņam šis hip-hopa gabals ir diezgan populars jauniešu vidū. Kā jau zinām, alkohola pirkstpēja tikai un vienīgi pieaug. Jā.. Lai cik nosodoši tas nebūtu, tas paties ir Laimes šķidrums. :D Ahh. Pēkšņi aizmirsu par, ko tad īsti man vajadzēja pastāstīt. Ups, te jau ir diezgan daudz saraxtīts, bet tas jau nemaina būtību. JĀMAINĀS!
Current Mood: depressed Current Music: Linkin park - In Between [28. jun]
Current Mood: Normal,it is ok Current Music - NOT.

Nav komentāru: