Translate

otrdiena, 2008. gada 5. augusts

Strutainās šuves.


Patiesībā viss šķiet tik vienkārši. Visiem pārējiem viss šķiet vienkārši un pašsaprotami. Žēl, ka cilvēki nespēj iejusties citu cilvēku ādās.
Klausos kaut kādu depresīvu, bet jauku dziesmu. /June - Nekad/ Diezgan jauka, bet vienveidīga. tagad nekas nešķiet ne smieklīgs, ne jauks. Liekas, ja ir vienā&diwās vietās problēmas, tad šīs problēmas noārda visu pārējo dzīvi. Man pat nav ne mazākās nojausmas pie kā esmu vainīga. Kāpēc viss nevar noritēt pēc plāna?!
Laikam jau ļoti precīzs ir teiciens - pēc baltajām kazām nāk melnās. Vakardiena bija jauka. Ar nebeidzamu alkohola daudzumu. Daudz prieka. Pat sadrupinātie čipšu gabaliņi mani nenomāca.
Ajj, tas viss ir tik dīwaini. Bet es ielikšu bildi, kurā es smaidu. Jo es patiešām gribu Smaidīt!

Nav komentāru: