Translate

otrdiena, 2009. gada 21. jūlijs

Visas pasaules dūmakā

Kāda ir sajūta, kad pieklauvē jaunais kaimiņš ar pudeli bonīša. Šis kamiņš mani vienmēr ir uzrunājis ar smaidu un foršo "čau."
Jā, mēs iedzērām. Pie manis mājās un tas nebeidzās ar seksu manā gultā. Tā bija viegla, iepazīšanās dzeršana ar Elīnu komplektā. Es nemaz bez viņas nevarētu rast tādu vēlmi ar viņu sadzert.
Jā, tā braukāšanās viņa auģikā ar 80. gadu mūziku bija sava veida eiforija. Man tik ļoti patika tas, ka redzēju Elīnu laimīgu. Un šoreiz kopā ar mani.
Arī tad, kad viņa bez nekādiem aizspriedumiem gulēja vannā un pēc manas pavēles tēloja caciņu. Tika uzņemtas arī fotogrāfijas, kurās viņa smaida kā vismīļākais meitēns uz pasaules kaut arī aukstais ūdens nemaz nebija tik smaidīgs, nu vismaz es tā domāju. Kā redzat, bezfilma panāk arī kādus neaizmirstamus brīžus. Un, kurš idiots teica, ka alkohola ietekmē cilvēki nekontrolē sevi :D

Visādi notikumi, kuru rezultātā man griežās galva un pasaule arī atkal komplektā apreibina. Lai arī, pie visiem gruzoniem, milijons gruzoniem, kuri man ir bijuši un sagrauj manu iekšējo ego, starp tiem visiem ir arī kāds mīļš un atcerēšanās vērts brīdis. Ceru, ka vecumdienās man būs pieeja internetam un es nebūšu iebraukusi tādā vilnī, ka varēšu atcerēties sava bloga ierakstus. Jā, arī tos, kur man rādījās sarkanais taurenis ar lielajiem zobiem.

It kā jau viss ir kārtībā, bet tāpat, man nekad nav labi, vienmēr ir lietas, kuras gruzī.

Nākamreiz rakstīšu, kad būs superlabais noskaņojums & varēšu uzrakstīt kaut ko Ne Tik Pesimistiski.

Adios miamor.
Lai arī banāli skan. Elīna ir visforšākā, neskatoties uz to, ka ir lietas, kurās mēs nevaram atrast kopēju kompromisu, bet tie jau vairāk vai mazāk balstās uz apkārtējiem.

Gruzon :D!

Nav komentāru: