Translate

otrdiena, 2011. gada 15. februāris

LA LA

Nu es shodien salasijos bumbierenes.lv - starp citu shiii nu arii ir taada veida kaa reklaama. Lai ari mans lasitaju skaits nav vairak kaa puslatvijas iedzivotaji, tomer varbut, es arii kaut kaa varu palidzeet.
Bac, nu man riebjas, ka es nevaru rakstit ar garumzimem un mazajiem kjeksiishiem uz burtinjiem. Bet es izdomaju, ka negruzishos, par to, ka tas izskatas pilnigi nelatviski un neliteraari un vispar.. man riebjas interneta valoda. Bet redziet, taa jau nav mana vaina, ka esmu tagad iespruudusi Skotijaa un sheit download ir vienaa cenaa ar shnjabi. Tad nu kjeksiishu un sviitrinju vietaa, es labaak izveelos shnjabi. Ha.
Es zinu, ka manaa blogaa arii dzershana ir viena no primaristiskajaam ieriiceem kaa pievilinaat alkoholiskos lasiitaajus. Bet dzeeraji jau istenibaa parasti nelasa blogus, nu es esmu iznjemama no shii saraksta. Lai vai kaa, stikla desa arii shajaa valstii man nav svesha, pat ljaunak. Sheit man pat nepamanot ir kaapis pashapzinjas limenis. Tie div - triisdurvju skapji, kuri paarmaukushi muuli, ripo uz 12 cm papeezjiem ir tik smiekligi, ka man sagriezjas kreisaa akna. Tad veel taa riishana uz ielas, viss gjiimis ar shpecainu majoneezi, kad nevar iisti atshkirt un nenoturos, pajautaaju - Sweetie, do you like the blowjob? Atbilde protams iekljaus divus populaaraakos lamu vaardus un veel iespejams, vinjas boyfriendinjsh paraadiis man fakjuu :D Bet tas arii viss. Toties es smejos un eju taalaak taa teikt samekleet kaskji, jo tas tak ir tik samaitaati kruti. Ha, jaa un es atceros, taalaak chaliitis shokolaades kraasaa, kurus mees esam iesaukushas par snikeriem, apbeers mani un manu siicinjo draudzeni ar komplimentinjiem. Nu bet kusshh.. es neesmu nenormalaa rasiste ar saatana zvaigzni uz pleca, bet es taapat shim atceertu: Black guys need to be together with black girls! :D Un atkal mums tas liekas tik nenormaali smiekliigi, ka mees ejam pa ielu un aurojam un njirdzam kaa krutaakaas vaaveres ciemaa, :D
Un taa katru piektdienu un sestdienu, dazzreiz arii darbdienaas :D

Nav komentāru: