Translate

sestdiena, 2011. gada 12. marts

Nevermind I'll find someone like you.

Gaismas nodziest, darba ruukji ir savaas vietaas. Skatitaji ir laimigi, uz briidi vinju elpas ir apstajushas, vinji ir paspejushi izbaudit savaa dzivee kaut ko taadu, ko atceresies vienmer. Tie pieceljas un aiziet, diskutee par redzeeto, ir laimigi un bezruupiigi.

Es saaku. Man jaasavaac visas tukshaas un arii pusizdzertaas plastmasa taras. Veel pie tam tas jaadara cik vien aatri iespeejams. Iemaajo sevii sajuutu, ka esmu kartupelju laukaa un negribu, lai traktors mani nobrauc.
Tomeer es vienmeer skatiishos vai kaut kur starp visiem nav kaads, kursh ir satraucies, kursh straadaa milijons stundas dienaa un noraus kulakaa peec darba, lai atkal vareetu celties un iet. Bet vinjs ir jauks, vinjs smaida, kad redz mani. Satraucoshi. Arii suudainaa darbaa ir kaadas miiligas puses.
;)

P.S. esmu skaidraa jau kaadas triis nedeeljas - progress.

Nav komentāru: