Translate

piektdiena, 2009. gada 3. jūlijs

SASPĀRDIENS AR MAGAIVERA NEZĀLĒM.



Es biju uzlēkusi augstu, ausgtāk, nekā tad, ja tā būtu tikai spēle - augstāk par zemi. Es patiešām biju kaut kur augstāk. Ar īkšķi varēja iezīmēt saulei kontūras, mākoņi bija elektrozili un no tiem izveidojās liels pūķis ar spiciem spārniem. Tādu skatu var redzēt tikai tad, ja paņemts "vairāk" , nevis "tik, cik katru dienu."

Pie manis ienāca magaivers, ne jau tā, kā rāda seriālā- ilga ķimerēšanās gar durvju slēdzeni un tad ar netīru muti izspārda durvis, uzķūnē ātro spridzekli, visu uzlaiž gaisā un, protams, ir lepns, ka atkal kāds labs darbs pabeigts. Kāpēc ne tā, kā rāda seriālā? Tāpēc, ka tajā vakarā pār manu slieksni pārkāpa jebkurš, kuram nebija slinkums. Magaivers 10 minūšu laikā bija uztaisījis bongas prototipu. Patiesībā divus. Jāpiemin, ka abiem bija pievienoti ūdenskrāna trubiņas jeb mazie krāniņi, whatever, sauciet kā gribat. Tās nu bija tās lietas par kurām magaivers rada sajūsmu. Unikalitāte.

Neņemiet vērā, ja te viss ir haosā, jo es nesaprotu kas par dienu un kā, es stāstu, ko es atceros. Tad pēc divu stundu kvalitatīvas pagulēšanas, aizbraucu uz dižpilsētu, khmm nošķaudos - Talsiem. Par spīti tam, ka biju ekstra <> viss bija forši. Atbraucu mājās, sagaidīju savu dūmu brāli, lai dotos aliņos. Takš jānokāš kādam. Labi, ka medības bija veiksmīgas, taču tagad es tāpat gribu raudāt, jo rīt viņš jau būs prom prom prom. ^^ Aizlidojis. Laikam jau mūsu visi lidojumi nebija tik spēcīgi materiālajā ziņā, ja viņš izvēlas dzīvi Anglijā. Par spīti tam, šodien jādodās uz dārziņiem zagt zemenes, nu nē patiesībā, jāiztīra večām dārzs no nezālēm - tā vismaz barons/magaivers saka. Vakar jau iztīrījām, Elīnai, man šķiet, sanāk vislabāk - žetons viņai pie krūtīm piekarināts. Labi, ka veča nerājās. Pirms tam bijām Pācē, tad karjerās ar aliņiem. Man tikai nepatīk/a viena vienīga lieta. Bet za to, man ir miljons citas, kuras man patika. 

Ja nu kādam mani vajag, nezvaniet, jo es tagad izgulēšu visas negulētās dienas un naktis.

Man ir tieši milijona vērtības paziņas, bet neviena drauga, kuram interesētu manas sajūtas. Tas ir mazliet skumji. Bet kā i tā i :)

Nav komentāru: