Translate

ceturtdiena, 2009. gada 8. oktobris

Broken

Elpo dziļi, jo šodien mana elpa aizraujas, elpo arī par mani. Man kaklā minka ar dzijas kamolu spēlējas. Es jūtu sevi, jo milijons domas neļauj noslāpēt dzīvi. Elkonis sitās pret galda malu un satracina nervus. Alus ir devis apgaismību par mani. Nē, es neesmu. Bļāviens, kāpēc es esmu tāda un ne citāda. Neesmu cilvēks, esmu uz divām kājām staigājošs, noputējis pasmiešanās objekts. Man ir tik daudz dēvētie draugi, kuri manis dēļ pat mazo pirkstiņu nepakustinās, kamēr es esmu gatava savas tirgus apenes novilkt viņu dēļ. Lai tikai citiem būtu labi, nopirkt viņiem šokolādi, atdot pēdējo, lai viņi justos labi, bet pēc tam pamestu vienu ar asarām, pasmietos sabiedrībā. Viņu acīs es spēju nolasīt smieklus, vārdus, domas: `Kas tad Tu esi, labākajā gadījumā kaut kam derīga.` Tie ir maigākie vārdi, aiz tiem, ka man patiesībā wajadzētu nošauties.
Visi, kuri mani pazīst, drošivien domā, ka es esmu stulba, bet mīļie, šada sajūta no nekā nerodas.
Nerodas.
Pattinson, Tavas dziesmas ir lieliskas.

Nav komentāru: