Translate

sestdiena, 2010. gada 26. jūnijs

Citāti, Viedokļi no dažiem -

Cilvēkiem - paziņām un draugiem, pudelesbrāļiem un citiem keksiņiem.

Klusa cerība bravūrīgā kokonā / Anita Priede /

Viņas labākais draugs ir alus un vēl daži ar vairāk grādiem. / Sabīne Freiverte /

Labs draugs, pudelesbrālis / Toms Rafelds /

Sporta fanāte, individuāliste, personība, mana /Laura Bērziņa /

Ķip rock piekritēja, saldo nievātāja, bet arī šajā jomā atradusi izņēmumus. Traks skuķis, kam patīk iemest. / Kristaps Bolšings /

Vienmēr izteiks savu filosofisko viedokli. / Baiba Leite /

Tu vienmēr būsi skaidrāka par mani. Varbūt, es esmu dumjš un resns, vienalga Tu gremdēsi pa diagonāli, lai uzmundrinātu cilvēku pelēkās sirsniņas. / Igors Matvejevs /

Dusmīga, kad nāk miegs. Ir sava ideālā vīrieša meklējumos. / Monta Smēķe /

Ja garīgais ir sūdīgs, tad jāiet pie viņas. / Aija Boitmane /

Ar visiem saviem iekšējiem vulkānu izvirdumiem, asarām, priekiem, smiekliem, prikoliem, Tu vienkārši apbur ikvienu, kam izdodas tikt Tev klāt. / Guna Puršele /




Man patika. Tas bija tā - uzmundrinoši un patīkami, šie viedokļi no draugiem.lv mazliet pacēla manu pašapziņu. Noteikti.

Nav komentāru: